måndag 17 juni 2013

Kom

 

Text & musik: Jon Peterson

 

Kan du höra hjärtat

Slå för dig min vän

När allting annat tystnar

Hörs slagen ifrån himmelen

 

Jag är den längtan som inte har något namn

Jag är den kärlek som kan ta dig i land

 

Kom till mig, kom till mig

Du som tappat hoppet, och förlorat loppet

Kom till mig, kom till mig

Du som vunnit världen, men irrat bort på färden hem

 

När natten aldrig dagas

Mörkret allt du har

Finns jag ändå med dig

Jag stannar alltid kvar

 

Kom till mig, kom till mig

Du som tappat hoppet, och förlorat loppet

Kom till mig, kom till mig

Du som vunnit världen, men irrat bort på färden hem

Kom till mig, kom till mig

Du som längtat hela livet, men aldrig tagit klivet

Kom till mig, kom till mig

Du som varit funnen, men vill bli åter vunnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar