måndag 28 januari 2013

Yttre fåfänga

 

Numera lägger jag inte mycket pengar på mig själv och klädinköpen har blivit allt glesare med åren. Och sällan gör jag några jätteansträngningar med utseendet även om jag gärna vill skåda mig i spegeln och kleta på den där mascaran innan jag visar mig för världen, eller nojan att platta håret… Blinkar

Även om jag sällan lägger några större pengar, tid eller ansträngningar så tycker jag om att då och då få göra och känna mig fin. När jag i helgen beslutade mig och åkte iväg och köpte den där klänningen som jag hittade för en månad sedan men då inte tyckte mig behöva, så blev jag lite glad. Jag har under flera tillfällen sen i lördags tagit fram den, tittat på den och funderat på tillfälle då jag kan klä och förhoppningsvis känna mig fin i min nyinvesterade klänning.

Saints & Mortals Fairy

Jag behövde den inte men för tillfället gör den mig lite glad.

1 kommentar: